На сьогоднішній день актуальною проблемою сучасної школи є активізація пізнавальної діяльності учнів. А однією з умов підвищення ефективності навчання є розвиток пізнавальних інтересів учня, які стимулюють його краще засвоювати матеріал, адже від того, наскільки учні зацікавлені предметом, залежить їхня активність на уроці, а від неї, у свою чергу, ефективність самого уроку. Вирішення цієї проблеми багато зарубіжних і вітчизняних науковців пов’язують із необхідністю забезпечення навчальної інтеграції в школі. Оскільки, геометрія в курсі основної школи є досить складним предметом, то для забезпечення максимальної ефективності навчання вчителю необхідно знайти найкраще поєднання засобів, методів навчання і технологій. На нашу думку, жодний шкільний предмет не має такої потреби в інтеграції знань, яку має геометрія. Адже вона тісно пов’язана міжпредметними зв’язками з більшістю дисциплін, що вивчаються в школі. Тому проблема інтеграції навчання геометрії в школі важлива й актуальна на сьогоднішній день.
Найважливішою змістовою лінією у розділі планіметрії є вивчення геометричних фігур та їх властивостей. Зміст геометричного матеріалу включає планіметричні (відрізок, промінь, пряма, кут, трикутник, прямокутник, квадрат, коло, круг) і стереометричні (прямокутний паралелепіпед, куб) фігури та найпростіші їх властивості, геометричні величини (довжина, градусна міра кута, площа, об’єм) та одиниці їх виміру, побудови геометричних фігур.
Це дійсно так, завжди подобалися нестандартні уроки.Дякую за корисний та цікавий матеріал)))
ВідповістиВидалитиЯ дуже рада, що Вас зацікавили мої публікації, постараюся і надалі бути корисною!)
ВідповістиВидалити